سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

پنل اس ام اس
پنل ارسال اس ام اس
پنل پیامک
پنل پیامکی
پنل اس ام اس مخابرات
پنل اس ام اس رایگان
پنل ارسال اس ام اس رایگان
سامانه پیامک
سامانه پیامکی
پیامک تبلیغاتی
ارسال پیام
ارسال پیامک
اس ام اس تبلیغاتی
پنل ارسال پیامک
اس ام اس انبوه
سامانه ارسال پیامک
ارسال پیامک تبلیغاتی

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مروزه اکثر افراد یا می توان به جرات گفت تمامی افراد استفاده کننده از اپراتور های تلفن همراه همگی از دریافت پیامک های تبلیغاتی به ستوه آمده اند و تعداد پیامک های نخوانده شده در گوشی های افراد به بیش از صد پیامک نیز می رسد و هر هفته برخی از کاربران سرویس اپراتورها، مشکلات مردم به پیامکهای تبلیغاتی اعتراض می کنند و می گوید باعث شده آرامش را از آنها سلب نموده است . و برای حل این مشکل اپراتورها  راهکارهای مسدوسازی این پیامکها را ببرای کاربران عزیز قرار داده اند .از جمله مهم ترین روش های تبلیغات امروزی، فرستادن پیام کوتاه به گوشی های تلفن همراه است. این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب، بسیار رایج شده است.  اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید این پیامک ها را قطع کنید با ما در این مقاله همراه باشید .

 یکی دیگر از مشکلاتی که مدام تکرارمی شود بحث پیامکهای تبلیغاتی تلفن همراه است که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی هاارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیرواقعی و با محتوای جعلی می باشند،وبیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات را در پی داشته باشند .برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را نیز به همراه د اشته باشند.

یکی از کاربران در این باره می فرمایند : من دارم از دست این پیامهای تبلیغاتی ورزشی و…. که شبانه روز روی گوشی دریافت میکنم دیوانه میشم چرا مسدود نمیشوند چرا کسی پیگیری ورسیدگی نمیکنه چرا ازمردم سوء استفاده میکنند و با جمله معروف می گویند اقا اگر ما نخوایم پیامی دریافت کنیم باید کیه ببینیم؟

حال با وجود راه حل های ارائه شده از طرف اپراتورهای تلفن همراه می توانید از مزاحمت پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) اظهار کرد:در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام های اطلاع رسانی خدمات و سرویس های این اپراتور را دریافت می کنند که درصورت عدم تمایل به دریافت آن نیز می توانند عدد «2» را به شماره 5115 ارسال کنند تا این سرویس برای آن ها لغو شود.هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است.همچنین  می توانند از طریق خط ایرانسل خود با شماره 711 تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز نمایند.

برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.

جهت غیر فعال کردن سرویس دریافت پیام های تبلیغاتی با ارسال عدد 2 به شماره 5005 می توانید این سرویس را غیر فعال کرده و یا با خط ایرانسل خود با شماره 700 تماس گرفته و پس از ارتباط  با اپراتور درخواست خود برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را اعلام نمایید.

زمانیکه یکی از طرحهای پیامکی 8282 ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید.
1-با خط خود یک پیامک به 131 فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.
2-به سایت ویترین ایرانسل رفته (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.
3- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.
2-در مرحله آخر به “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” رفته و در قسمت “شارژ خودکار- بسته های من”  همه طرحهایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.
اگر  از شماره 8686 ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت laghv pishvaz  یا laghv را به  شماره 8686 ارسال کنید.

برای قطع سرویس تبلیغاتی ایرانسل شما میتوانید از 2 طریق اقدام نمایید:


سحر اس ام اس نماینده ایرانسل برای ارسال پیامک تبلیغاتی ایرانسل است

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۹
امید اصغری
این روزها زمانی که قصد راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را دارید با توجه به اینکه نزدیک ترین پل ارتباطی شما و سایر افراد جامعه گوشی موبایل ایشان است

 اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند ارسال پیامک تبلیغاتی است .

یک سامانه پیامک مناسب متواند شما را نجات دهد

از کجا شروع کنیم !

 

این روزها ارائه دهندگان خدمات پنل اس ام اس بسیارزیاد شده اند علت این موضوع هم این است که هر شخصی با اندک سرمایه می تواند از یکی از نمایدگان اصلی سامانه پیام کوتاه یک سامانه پیامکی دریافت کند و با صرف هزینه زیر یک میلیون تومان تجارت خدمات پیامک کوتاه خود را آغاز کند.

ولی آیا واقعا با چنین پشتوانه ای می توان به مشتری خدمات مناسب و پشتیبانی قوی داد؟

مشکلاز اینجا شروع می شود که ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه بر عکس ظاهر آن کار پیچیده و نیازمند دانش تجربه و نفوذ بالا در این حوزه است.

 

پنل اس ام اس

 

تجربه ارائه دهنده سرویس به شما

پنل پیامک مناسب اگر پشتیبانی مناسبی داشته باشد دیگر جای نگرانی برای شما نیست.

لطفاساده نباشید و از متن های تشکر و تقدیر هایی که در یک وب سایت در هر حوزه ای می بینید به وجد نیامده و تصور نکنید تمام شعار ها درست است .

چیزیکه به شما کمک می کند اعتبار یک سایت را کشف کنید تاریخ ایجاد آن است که به وسیله سایت هایی که این خدمات را انجام می دهند می توانید پیدا کنید یک سایت از چه زمانی شروع به کار کرده بدون شک سایتهایی با قدمت بیشر دارای تجربه بالاتر و اعتبار بیشتری هستند .

موضوع مهم دیگر این است زمانی که یک سایت یا خدمات را جستجو می کنید دقت داشته باشد تفاوت تبلیغات گوگل وسایت هایی که دارای رتبه هستند را درک کنید غالبا سایتهای تبلیغات دهنده در گوگل از اعتبار خوبی بر خوردار نیستد و احتمال تعطیل شدن انها حتی طی چند هفته بعد از شروع فعالیت بعید نیست… !

در عوض سایت هایی که درنتایج جستجو رتبه مناسبی دارند قطعا سالها است در حال فعالیت هستند و برای رسیدن به آن رتبه زحمت زمان و هزینه زیادی صرف کرده اند پس قابل اعتماد تر هستند.

نماینده اصلی و دست اول بودن

بسیار مهم است از سایتی سامانه پیامک خود را تهیه کنید که از اپراتور به صورت مستقیم نمایندگی داشته باشد.

نمایندهاصلی بودن به ارائه دهنده سرویس پیامک انبوه تبلیغاتی کمک میکند به اعتبارو نفوذ خود بتواند پشتیبانی خوبی از اپراتور برای شما دریافت نماید و در صورت ارسال نشدن و یا هر گونه مشکلی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما مشکل را سریع رفع نماید.

مهم ترین موضوع در خرید از نماینده اصلی سامانه پیامک این است که نمایده باید سقف فروش خود را برای حفظ نمایندگی بالا نگه دارد و تمام سعی خود را برای ارسال تمام پیامک های سفارش داده شده توسط شماخواهد کرد.

موضوع کم فروشی در سامانه های پیامک بسیار جدی است و تنها را اطمینان از آن خرید از نماینده معتبر می باشد

گراش دهی دقیق

اپراتورهای ارسال انبوه پیامک به نماندیگان خود سرویس برنامه نویسی ارائه می دهندکه گزارش دقیق پیامک های ارسال شده و یا لیست سیاه تکی و انبوه را می دهد واگر سامانه به لحاظ برنامه نویسی دقیق کار شده باشد می تواند گزارش دقیق به کاربران خود بدهد و اگر سامانه پیامک شما در ارائه گزارش دقیق بهانه می آورد یا مشکل برنانه نویس دارد و یا کم فروشی.

map2

تنوع در امکانات

یکسامانه پیامک قوی و کاربردی باید شامل بخش های دقیق :گزارش , دفتر چه تلفن, نقشه , ارسال سن و جنس , شهر , کد پستی , سیستم های خودکار پاسخ گویی ,ارسال پیامک در زمان مشخص و تبریک خودکار مناسب ها باشد .

یکی از پنل های بسیار خوب که بابت این خدمات هزینه اضافه نیز دریافت نمی کند و شماتنها هزینه شارژ ارسال پیامک خود را پرداخت می نمایید سامانه پنل اس ام اس رایگان سحر  است که ضمن نمایند اصلی بودن از سابقه یازده ساله در حوزه ارسال پیامک انبوه و سامانه پیام کوتاه برخوردار است.

راهنمای تهیه سامانه پیامک معتبر


منبع : saharsms.com / ص
۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۹
امید اصغری

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که پیامک های تبلیغاتی که به گوشی موبایل شما می رسد از چه منبع و مبدع شروع می شود.

اس ام اس های انبوه نیز مانند موبایل ها اپراتور های مخصوص به خود را دارند .

همان طور که برای شما هر ارسال شده از چندسر شماره مختلف مانند ۱۰۰۰ . ۲۰۰۰ .۳۰۰۰ . ۵۰۰۰  پیامک انبوه به گوشی موبایل شما می رسد.

هر کدام این خطوط بالا متعلق به یک شرکت و یک اپراتور است مانند ایرانسل و همراه اول رایتل و عیره…..

این اپراتورها به سامانه ارسال پیام کوتاه نمایندگی می دهند و آنهای حن عنوان پنل اس ام اس  یا سامانه ارسال پیامک امکانات ارسال اس ام اس انبوه و ارسال پیامک از طریق اینترنت را به کاربر می دهد

برای خرید سامانه پیامک غالب کاربران از طریق جستجو در وب و یا دیدن تبلیغات و در برخی مواقع  ارسال پیامک از طریق خود پنل پیامک که به دنبال جلب مشتری است برای بانک اطلاعاتی یک منطقه مورد نظر  اس ام اس انبوه ارسال می کند و به تبلیغ سامانه پیام کوتاه خود می پردازد

 

پنل ارسال پیامک

اگز قصد ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول و یا پیامک تبلیغاتی ایرانسل را دارید می تواید از یک سامانه پیامک که داری بانک اطلاعاتی کامل و به روز می باشدخرید و از طریق بخش نقشه یا از بخش  ارسال پیامک انبوه یا بالک از پنل پیامک ارسال نمایید


منبع : سحر اس ام اس

 
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۷
امید اصغری

روری بر جدوال مربوط به درآمدهای دولت که در قالب لایحه بودجه امروز به مجلس تحویل داده شده گویای آن است که در مجموع در حوزه فاوا انتظار درآمدزایی حدود ۵۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی وجود دارد.

 
طبق لایحه ارائه شده در جدوال مربوط به درآمدهای دولت در سال ۱۳۹۶ بیشترین میزان درآمدزایی حوزه فاوا برای مالکیت دولت در این بخش و حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات مربوط می‌شود که برای آن سهمی معادل ۴۴ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
 
همچنین حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از نامبرینگ یا همان شماره‌گذاری‌های مخابراتی پیش بینی شده و رقمی معادل ۷۰۰۰ میلیارد تومان به عنوان بدهی معوقه اپراتورهای مخابراتی به دولت تخمین زده شده است.
 
علاوه بر این رقمی معادل ۲۰۰۰ میلیارد تومان تحت عنوان درآمدهای حاصل از حق مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجوزهای صادر شده توسط شورای عالی فضای مجازی و ۲۸۰۰ میلیارد تومان بابت درآمدهای حاصل از خدمات مخابراتی و حق استفاده از فرکانس‌ رادیویی، ۵۰۰ میلیارد تومان بابت خدمات تجارت الکترونیک و ۴۰۰۰ میلیارد تومان بابت درآمد حاصل از افزایش ۱۰ ریالی قیمت هر پیامک در لایحه بودجه سال بعد اعمال شده است.
 
علاوه بر این بر اساس این لایحه، به شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می‌شود با تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا مبلغ هزار و چهارصد میلیارد ( ۰۰۰ ر ۰۰۰ ر ۰۰۰ ر ۴۰۰ ر ۱) ریال از محل منابع داخلی خود و برای کمک به سرمایه گذاری های خطرپذیر، ایجاد اپراتورهای ارایه کننده خدمات الکترونیکی در کلیه بخشها، حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای اشتغال آفرین و یا صادرات کالا و خدمات در این بخش توسط بخشهای خصوصی و تعاونی بهصورت وجوه اداره شده براساس آیین نامه‌ای که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه و به تصویب هیات وزیران میرسد، اختصاص دهند و مابه التفاوت نرخ سود را از محل آن پرداخت کنند.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۶
امید اصغری

برای جذب نظر افراد نسبت به پیامک انبوه خود لازم است به چند نکته مهم توجه داشت

همانطور که می دانید بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک یکی از بهترین نوع بازاریابی ها می باشد به این علت که علاوه بر سرعت زیاد این نوع بازاریابی باتوجه به بازدهی بالایی که دارد از هزینه کمتری نیز برخوردار می باشد
استفاده از سامانه های ارسال پیامک کار افراد را راحت کرد به سادگی تمام می توانند برای هر شهر و هر منطقه ای ارسال را انجام دهند و از طریق ارسال پیامک های انبوه تبلیغات خود را گسترش دهند

خیلی اوقات پیش امده که افراد سامانه ارسال پیامک را تهیه کردند اما از نظر این افراد ارسال پیامک انبوه بر روی بازار کار  این افراد تاثیری نداشته باید گفت استفاده از پنل های اس ام اس علاوه بر سادگی نیاز به  توجه قرار دادن چند نکته دارد اگر به این نکات توجه نداشته باشید نه تنها پیامک ارسالی شما جذابیتی برای افراد نداشته بلکه باعث نارضایتی هم شده است

بنا براین مهم ترین نکته این مورد می باشد که  اس ام اس را به چه نحوی ارسال می کنیم

زمانی که پیامک تبلیغاتی را ارسال می کنید عملا خود و مجموعه خود را دارید معرفی می کنید که میتوان گفت پیامک به نمایندگی از شما به دست افراد می رسد پس برای جذابیت ایجاد کردن پیامک باید کمی تامل کرد
اما بر عکس این موضوع وجود دارد برای افرادی که از سامانه پیام کوتاه استفاده کردند و حاضرند یک سرمایه گذاری بزرگی برای بازاریابی کار خود داشته باشند زیرا این اشخاص اصول و نکات ارسال پیامک را رعایت کردند
همچنین برای خرید سامانه پیامک توجه داشتید که حتما از نماینده های اصلی خرید را انجام دهید
برای قدم اول توجه داشته باشید برای ارسال اس ام اس از طریق پنل اس ام اس از یک متن کوتاه و صریح و دوستانه استفاده کنید
غالبا برای پیامک های انبوه متن های کوتاه و مختصر مناسب است زیرا اگر از متن های بلند استفاده کنید حوصله افراد را سر می برید و در نگاه اول هیچ جذابیتی ایجاد نکرده اید
همیشه سعی کنید از یک متن کوتاه و مخصر برای اس ام اس استفاده کنید زیرا زمانی که پیامک شما به دست افراد می رسد فقط چند ثانیه زمان دارید تا توجه افراد را به مجموعه خود جلب کنید
ترجیها پیامک ارسالی شما از یک صفحه بیشتر نشود در غیر این صورت می توانید به چند متن کوتاه تبدیل کنید
برای مثال متن اولیه را ارسال کنید در متن بگویید اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید عدد ۱ را ارسال کنید بعد پیامک دوم ارسال می شود
این امکان منشی پیامکی می باشد به صورت خودکار پیام دوم در جواب ارسال می شود
سعی کنید از متن های سوال برانگیز و پر ابهام استفاده نکنید به گونه متن اس ام اس را طراحی کنید که همگان قادر فهم موضوع باشند
قبل از هر ارسال انبوه حتما متن پیامک خود را یک با  چک کنید غلط املایی نداشته باشد
زیرا اگر با غلط املایی ارسال پیامک را انجام دهید همیشه یاد همه می ماند و مشتری هاس خود را از دست خواهید داد

برای تبلیغ کار خود در متن پیام کوتاه اسمی از مجموعه های همکار خود  نبرید زیرا با این کار بحث را منحرف خواهید کرد و متن پیامک کوتاه شما حوصله سر بر خواهد شد

شروع متن ارسال پیامک مهم ترین نکته برای جذب  مشتری می باشد
با یک کلمه جذاب شروع کنید مثل:
توجه توجه!
بشتابید!
فروش فوق العاده
و از قبیل این نوع کلمه ها
این نکته حتی از شماره ی خط ارسال شده نیز مهم تر می باشد زیرا یک متن دوستانه و گرم خواهد شد

بر اساس امار های نشان داده شده اکثر افراد از  پیامک های تبلیغاتی استقبال می کنند
پس سعی کنید در متن پیامک خود از عنوان های تخفیفی استفاده کنید

و برای تخفیف های خود بازه زمانی مشخص کنید زیرا از این روش مجموعه شما یاد افراد می ماند و به شما در زمان تخفیف حتما مراجعه خواهند کرد
بارها پیش امده مجموعه هایی که کالا های بسیار عالی تر نسبت به رقبای خود ارائه می دادند اما ارسال های تخفیفی انجام نمی داند بسیار بازدهی کمی داشتند
سعی داشته باشید در متن پیامک خود حتما از علامت های اختصاری دستور زبان فارسی استفاده کنید ناخود اگاه مخاطب را جذب پبامک خود می کنید
در اخر اگر تا اخر متن اس ام اس ارسالی را خوانده باشند قطعا شما موفق شده اید
در پایان متن پیامک حتما باید اطلاعات تماس را قرار دهید و اجازه دهید اگر سوالی دارند با شما تماس حاصل کنند
همیشه تبلیغاتی موثر است که بتوانید با طرف مقابل ارتباط داشته باشید نه تبلیغی که شما متکلم وحده باشید

امروزه به علت استفاده بیش از حد مردم از گوشی های همراه مطمعا باشید پیامک شما خوانده می شود اما مسئله ای که مهم می باشد این نکته است که شما بتوانید متن خود را جذاب جلوه دهید تا مشتری جذب کنید سامانه پیامک سحر اس ام اس به شما کمک می کند

http://www.saharsms.com/news/post/1191

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۳:۰۰
امید اصغری

به گزارش 11 اس ام اس

درست است که استفاده از پنل اس ام اس یکی از راحت ترین نوع بازاریابی می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که ممکن است چند اشتباه ساده موجب ضرر به مجموعه شما شود
با هم به مراحل زیر توجه می کنیم:

مرحله اول :

ممکن است در متن پیامک غلط املایی داشته باشید حتما متن را چک کنید سپس ارسال انبوه اس ام اس را انجام دهید

اگر پیامک انبوه را با غلط ارسال کنید حتی فقط یک کلمه غلط تایپ شده باشد و مجموعه شما بهترین خدمات را ارائه دهد یقینا نه تنها مشتری خود را از دست داده اید بلکه این اشتباه خاطر افراد باقی می ماند و نسبت به مجموعهشما بی اعتماد می شوند

مرحله دوم:

از بکاربردن کلمات اختصاری در ارسال پیامک تبلیغاتی خود بپرهیزید

اگر متن پیامک شما چه فارسی است چه انگلیسی از کلمات اختصاری بجز موارد خاص بپرهیزید زیرا استفاده از این نوع کلمات بیانگر حرفه ای نبون شما می باشد

مرحله سوم:

حتما اس ام اس تخفیفی ارسال کنید

شاید از نظر شما یک موضوع ساده و پیش پا افتاده باشد اما در موارد زیادیدیده شده است که اشخاصی که بهترین محصول هارا به بهترین نوع تبلیغ کردند اما زمان هایی که  به صورت تخفیفی بازاریابی کرده اند بازدهی متفاوتی داشتهاند

همچنین توجه داشید چند نوع تخفیف در متن پیامک انبوه خود قرار ندهید برای هر سری ارسال پیامک از نوع طرح تخفیف استفاده کنید و در طرح تخفیف خود حتما بازه زمانی را مشخص کنید

مرحله چهارم :

قراردادن اطلاعات تماس در متن ارسالی

حتما در متن پیامک اطلاعات تماس و ادرس را قرار دهید زیرا اگر اطلاعاتی از خود ارسال نکنید عملا هزینه خود را دور ریخته اید

با رعایت این چها نکته می توانید بهترین بازاریابی را تجربه کنید و با عدم این نکات متاسفانه ممکن است اعتبار و شهرت خود را از دست بدهید

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۸
امید اصغری


به گزارش الی اس ام اس

ممکن است برای اولین بار باشد که از سامانه پیامک  استفاده می کنید قطعا برای ارسال اول بدنبال متن مناسب برای ارسال می گردید و ممکن است این کار برای شما بسیار سخت باشد به همین علت سامانه پیامک سحر اس ام اس برای شما عزیزان نکات طلایی متن ارسالی را در اختیار شما می گذارد تا راحت بتوانید متن مورد نیاز خودتان را آماده کنید

مرحله اول: توجه داشته باشید در متن پیامک ارسالی حتما اطلاعات تماس را قرار دهید

مرحله دوم: از متن های طولانی برای تبلیغ پیامکی بپرهیزید از متن های کوتاه و مختصر استفاده کنید حتما لزومی ندارد که کل اطلاعات محصول را در غالب اس ام اس تبلیغاتی بگنجانید متن باید به گونه تهیه شود که شخصی که پیامک را دریافت می کند سوال بر انگیز باشد که به مجموعه شما تماس بگیرد بعد اطلاعات کامل را در اختیار وی قرار دهید

مرحله سوم:بازه زمانی برای فروش خود قرار دهید در این حالت مشتری ترغیب می شود حضوری خرید را انجام دهد و به مجموعه شما تا قبل از اتمام زمان تخفیف سر بزند

مرحله چهارم:در متن پیامکی که ارسال می کنید این موضوع را قید کنید که شما با نشان دادن این اس ام اس می توانید از تخفیف های فروشگاه استفاده کنید

مرحله پنجم:مسابقه پیامکی برگزار کنید و از این طریق با کاربر در ارتباط باشید و به چالش دعوتش کنید

مرحله ششم:در آخر به زمان مناسب ارسال پیامک توجه کنید اگر شما یک تخفیفخوب بگذارید و برای کالای مرغوبی قصد فروش داشته باشید اگر زمان نامناسب ودر موقع استراحت افراد ارسال شود مطمعا باشید مشتری خود را از دست داده اید و پول خود را سوخت کرده اید

اگر علاقه مند هستید از طریق سامانه پیامکبازاریابی محصول یا خدمات خود را انجام دهید با سامانه پیامک سحر اس ام استماس بگیرید با مشاور های فروش صحبت کنید و به شما بهترین نوع ارسال را باتوجه به شغل مناسب شما معرفی کنند

منبع : http://www.elisms.ir/?p=27
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۶
امید اصغری

به گزارش 11 اس ام اس

اگر شما یک مجموعه کوچک را اداره می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های خود را به حداقل برسانید
برای مثال اگر نتوانید برای هزینه تبلیغات مجموعه خود برنامه ریزی مالی داشته باشید حتما دچار ضرر خواهید شد
حال به شما مدیر محترم بازاریابی پیامکی را پیشنهاد می کنیم
از طریق سامانه های ارسال اس ام اس می توانید با حداقل هزینه بیشتر بازدهی را داشته باشید
ما در سامانه پیامک سحر اس ام اس با توجه به نوع حیطه تبلیغات شما بهترین نوع ارسال را به شما معرفی خواهیم کرد
برای موسسه خود لازم است به نکات زیر توجه کنید

شما برای تبلیغات خود می توانید از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده کنید اما این راه برای شرکت های کوچک مناسب نیست زیرا این نوع تبلیغات از هزینه های زیادی برخوردار است

استفاده از تراکت های تبلیغاتی در این روش شاید از ۱۰۰ نفری که تراکت را می گیرند فقط ۲ نفر متقاضی  داشته باشد و اگر بخواهیم از نظر هزینه با ارسال اس ام اس مقایسه کنیم می بینیم هزینه هر یک تراکت برابر است با چندین پیام کوتاه
و در نهایت می پردازیم به سامانه های ارسال پیام کوتاه این راه یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی به شمار می آید اگر در ساعات مناسب برای قشر مد نظر و همچنین با یک متن مناسب و جذاب ارسال را انجام دهید مطمعا باشد از بازدهی فراوانی برخوردار خواهد بود
اما فقط ارسال پیامک کافی نیست سعی کنید همیشه محصولات مرغوب ارائه دهید
زیرا تبلیغات بیانی به اندازه خود یکی از مهم ترین نوع تبلیغات می باشد
اما هرگز تاثیر پنل اس ام اس را فراموش نکنید
و فقط با یک بار جواب نمیگیرید باید یک طول زمانی برای ارسال خود مشخص کنید مثلا به مدت سه ماه هر روز ساعت ۱۰ صبح ارسال را انجام دهید
پنل اس ام اس سحر  برای شما مشتریان عزیز تمامی امکانات ارسال پیامک را با کمترین هزینه برای شما فراهم اورده است تا به راحتی بتوانید ارسال های خود را انجام دهید و در زمینه کاری خود پیشرفت کنید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۲
امید اصغری

در ذهن ها بمانید

 

اصول بازاریابی تفاوتی در مدیوم های مختلف ندارد فرق نمیکند از پنل اس ام اس  , پیامک برای مخاطبان خود ارسال کنید یا تراکت چاپ کنید و بین مخاطبان هدف توضیح کنید.

همان طور که برای یک طراحی یک طرح چاپی وقت میگذارید و فکر می کنید برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود باید طراحی کنید .

مهمترین موضوعی که باید برای شما دغدغه باشد این است که در ذهن مخاطب بمانید .

– متن پیام خود را کوتاه کنید .

– حتما نام برند در متن پیامک شما باشد.

– پیشنهاد خاصی داشته باشید مثل تخفیف یا تفاوت خاصی اگر با رقیبا خود دارید قراردهید.

– اگر لینک سایت یا  یا یک شبکه  اجتماعی دارید را داخل اس ام اس تبلیغاتی خود قرار دهید .

(قبل ازارائه امکانات خاص ضعف های رقبای خود را بررسی کنید و هرآنچه ندارند را  تهیه و پیشنهاد دهید )

 

خیلی تکرار نشوید

 

پیامک تبلیغاتی هم میتواند به رشد کسب کار شما کمک کند و هم دشمن درآمد شما باشد .

اگر بیش از حد به مخاطب خود ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا پیشنهاد و طرح های ویژه داشته باشید این احساس را ایجاد خواهید کرد که کاسبی ضعیفی دارید .

مثال : یک پارک آبی در بین مخاطب این حس را ایجاد کرده بود و باعث تمسخر  و جوک نیز شده بود

سعی کنید پیشنهاد های شما به موقع و مناسب باشد مثلا حراج آخر فصل یا یک مناسب خاص مثل عید تا عید

 

مخاطب هدف خود را بشناسید

این یک تجربه واقعی است !

 

تصور کنید یک آژانس هواپیمایی تور های لوکس اروپا دارد و مدام به تمام شماره های موجود در سطح شهر بی هدف ارسال می کند.

این آژانس با مشورت سامانه پیامکی که از آن سرویس می گرفت تصمیم گرفت به پیش شماره های 0912 با کد یک ارسال داشته باشد .

بعد از این تصمیم میزان تماس و هزینه های آن به شدت متعادل شد.

 

به بانک های اطلاعاتی داخل ایران اعتماد نکنید.

دیده شده ارائه دهندگان پنل پیامک از آپشن های مختلف بانک اطلاعاتی برای جذب مشتری استفاده میکندد مانند : مشاغل, اصانف, سن و جنس و ….

واقعیت این است این بانک های چندان کامل و قابل اعتماد نیستند و در کشور ما شرکت حرفه ای برای سازمان دهی بانک های اطلاعاتی وجود ندارد و بانک های فعلی مدام دستخوش تغییرات می شنود .

بسیار دیده شده کاربران برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود از این بانک ها استفاده کرده و چون نتیجه نگرفته اند بسیار سرخورده شده اند .

بهترین بانک های اطلاعhتی موجود کد پستی , شهر استان و پیش شماره موبایل است .

اس ام اس مارکتینک

بابت هر مناسبت پیام ندهید !

 

شاید هیچ کشوری اندازه ایران مناسبت های مختلف نداشته باشد چندین عید باستانی و مذهبی سوگواری های مختلف .

اگر قرار باشد شما بابت هر مناسب به کاربر و مشتری خود تبریک و تسلیت بگویید  کاربر شما از چندین منبع مختلف چندین پیام دریافت خواهد کرد.

خودتان ار جای او بگذارید بسیار خسته کنند است !

بهترین مناسب ها  : تبریک تولد او , عید نوروز و یک مناسب سوگواری که به لحاط اعتقادی بسیار مهم است می باشد .

 

سامانه پیامک درستی انتخاب کنید

 

امروزه با تکنیک ایجاد نمایندگی سامانه های پیامکی که از اپراتور ها نمایندگی اصلی دارند و ایجاد زیر مجموعه نماینده پنل اس ام اس  داشتن یک سایت ارائه خدمات ارسال پیامک کارسختی نیست و یک جوان شانزده ساله با سرمایه چند صد هزار تومانی می شود ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی ….!

سئوال اینجا است چه تفاوتی میان یک نماینده رسمی و یک زیر مجموعه است.

نمایده رسمی خدمات ارسال پیامک انبوه میتواند به شما پشتیبانی سریع و قوی دهد .

تجربه دارد , حل مشکلات را می شناسد , برای حل مشکلات اعتبار بیشتری در اپراتور اصلی دارد و می تواند به شما در حجم ارسال انبوه پیامک پشتیبانی مناسب دهد .

به دلیل وصل شدن وب سایت نمایده اصلی سامانه پیامک تبلیغاتی سرعت ارسال بالاتری به شما ارئه می دهد.

پس برای دریافت کیفیت بهتر ارسال اس ام اس از نمایده اصلی خرید نمایید.

 

خبر خوب بدهید

 

اس ام اس مارکتینگ باید یکی از اجزای کمپین تبلیغاتی شما  باشد .

سعی کنید در کل کمیپن خود اتفاقات هیجان انگیز ایجاد کنید.

مخاطب شما اگر چیز هیجان انگیزی مثل یک دعوت را از یاد نخواهد برد سعی کنید طوری پیام دهید که احساس صمصیت را در او بر انگیزید.

سعی کنید یک پنل ارسال پیامک تهیه کنید که امکان ارسال اسم کاربر به تفکیک را برای شما فراهم کرده باشد .

چه قدر خوب است پیامک شما با نام مخاب شروع شود و یک خبر فوق العاده مثل دعوت به یک دور همی در فروشگاه شما بدهد .


منبع : سحر اس ام اس

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۰
امید اصغری