سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

پنل اس ام اس
پنل ارسال اس ام اس
پنل پیامک
پنل پیامکی
پنل اس ام اس مخابرات
پنل اس ام اس رایگان
پنل ارسال اس ام اس رایگان
سامانه پیامک
سامانه پیامکی
پیامک تبلیغاتی
ارسال پیام
ارسال پیامک
اس ام اس تبلیغاتی
پنل ارسال پیامک
اس ام اس انبوه
سامانه ارسال پیامک
ارسال پیامک تبلیغاتی

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش وبلاگ  معرفی زیبا ترین املاک کشور

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، ویلا با متراژ بزرگ در اصفهان، فروش ویلا با نمای سنگی، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا خوش نقشه در اصفهان، ویلا خوش ساخت با دسترسی راحت، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی، ویلا با مساحت زمین 480 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 400 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 3 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 560.000.000 تومان

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، ویلا با متراژ بزرگ در اصفهان، فروش ویلا با نمای جدید در اصفهان، ویلا با امکانات خوب در اصفهان، فروش ویلا با نقشه کاربری خوب در اصفهان، ویلا خوش ساخت با دسترسی راحت به مراکز خرید، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی جنوبی، ویلا با مساحت زمین 400 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 320 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 3 اتاق آفتاب گیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 500.000.000 تومان

فروش ویلا 56 سال ساخت در اصفهان،  فروش ویلا خوش نقشه در اصفهان، فروش ویلا با نمای جدید در اصفهان، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا با بهترین امکانات در اصفهان، ویلا بازسازی شده در منطقه فتح آباد اصفهان، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی، ویلا با مساحت زمین 98 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 85 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 2 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 380.000.000 تومان

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، فروش ویلا با موقعیت شمالی جنوبی و 2 بر نور در اصفهان، فروش ویلا با نمای سنگی، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا خوش نقشه با دسترسی خوب در اصفهان، ویلا خوش ساخت با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر و کاغذ دیواری شده، ویلا با مساحت زمین 100 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 87 متر مربع، خرید ویلا با 1 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 2 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 400.000.000 تومان

ساکنین

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۸
امید اصغری

به گزارش سایت اخبار مسکن

در معماری های مختلف با سبک ها و روش های گوناگون اجرایی برای سازه ها و ساختمان های گوناگون شاهد تنوع و پیچیدگی های زیادی برای ساختمان ها از نظر طراحی و اجرا می باشیم که طرح های بی نظیری با بهره گیری از این سبک های حرفه ای ایجاد شده است و می توان شاهد وجود ساختمان هایی با معماری های بسیار زیبا و شیک در نمای داخلی و خارجی بود.

معماری های به کار رفته و روش های مختلف معماری برای ساخت و ساز انواع مسکن اغلب با بهره گیری از روش های سنتی و بهره مندی از فرهنگ خاص آن منطقه و یا شهر و کشور صورت می گیرد و در این میان می توان از فرهنگ های دیگر و یا معماری های اجرا شده به سبک های مختلف و مدرن نیز استفاده کرد.

سبک زندگی و نوع آن نیز می تواند یکی از عوامل مهمی باشد که بر روش ها و سبک های طراحی و معماری نهایی ساختمان به شکلی مناسب اثرگذار می باشد و می توان هر نوعی از سبک های زندگی را با معماری خاصی تطبیق داد.

بهره بردن از همه انواع سبک های معماری مدرن و سنتی به شکل تلفیقی برای ساختمان سازی های گوناگون به این دلیل است که افراد با وجود سلیقه ای متفاوت که در طراحی و اجرای سازه های مسکونی به شکل های گوناگون دارند اقدام به خرید ملک مورد نظر خود نمایند.

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که برای معماری انواع خانه و مسکن به شکل های گوناگون به کار می رود استفاده از عناصر مفهومی و ذهنی فرهنگی در هر نقطه ای می باشد که ریشه در آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی دارد و بسیاری از خریداران خانه به شکل های مختلف علاقمند به اجرای این نوع از سبک ها می باشند. همه سبک های معماری در جای خود و به روش درست، مناسب می باشند و با این تناسب می توان افراد زیادی را برای خرید خانه تشویق کرد.

کلمات کلیدی: معماری خانه، معماری مسکن، خریداران خانه، سبک های معماری، خرید خانه، معماری نهایی ساختمان، سبک های معماری مدرن، سازه های گوناگون، ساختمان های زیبا، طراحی و معماری ساختمان

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۷
امید اصغری

به گزارش سایت املاک تهران و ایران خرید و فروش رهن ملک

در کنار نماهای سنگی که در نمای خارجی آپارتمان های مسکونی نوساز مورد استفاده قرار می گیرد. از نماهای شیشه ای نیز در بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

استفاده از نماهای سنگی در بین نماهای مختلف طرفداران زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت که نماهای مختلف ساختمانی هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

نماهای سنگی دارای مزایای مختلفی از جمله داشتن دوام بالا با رنگ های ثابت می باشد. استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی عایق بسیار خوبی برای حرارت می باشد.

در کنار مزایایی که نماهای سنگی دارد می توان گفت که استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی به زمان زیادی نیاز دارد. و استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی با طولانی شدن استفاده از نمای ساختمانی گران شدن نمای سنگی را به دنبال خواهد داشت.

در بسیاری از ساختمان های مسکونی نماهای شیشه ای طرفداران زیادی دارد. استفاده از نمای شیشه ای در آپارتمان ها و خانه ها مسکونی سرعت کار را افزایش می دهد.

در کنار مزایایی که نماهای شیشه ای دارند باید خاطر نشان کرد که استفاده از نماهای شیشه ای عایق مناسبی برای گرما نیستند. استفاده از نماهای شیشه ای در فصل تابستان مشکلات مختلفی را برای ساکنین واحدهای مسکونی به وجود می آورد.

انتخاب نماهای ساختمانی و خرید آن تا حدود زیادی به میزان هزینه ای که قرار است بابت آن پرداخت شود بستگی دارد. در بین نماهای مختلف نماهای سنگی به دلیل مقاومت بیشتر در برابر حرارت و پیشگیری از هدر رفت انرژی نظر افراد را به خود جلب کرده است.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۵
امید اصغری

به گزارش سایت ملک روز

سبک های مختلفی که در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی به کار گرفته می شود هر یک دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. سبک های مختلف با ویژگی های متفاوت با توجه به تنوع سلیقه افراد در طراحی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی مختلف به کار گرفته می شود.

یکی از ویژگی های معماری مدرن که در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی به کار گرفته می شود و توجه هر فردی را به خود جلب می کند به کارگیری روش های مختلف برای استفاده مناسب از فضا برای بزرگ نشان دادن محیط داخلی آپارتمان های مسکونی است.

در معماری با سبک مدرن در طراحی داخلی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی از رنگ هایی که بسیار چشمگیر می باشند در کنار رنگ های خنثی استفاده می گردد. ایجاد فضایی زیبا و ساده با استفاده مناسب و درست از رنگ های مختلف از ویژگی های دیگر معماری با سبک مدرن در آپارتمان های مسکونی می باشد.

استفاده از معماری مدرن در مجتمع های مسکونی که دارای واحدهای نقلی و کوچکی هستند کاربرد زیادی دارد. ایجاد فضایی ساده و بازی با رنگ های مختلف برای ایجاد تنوع در فضای داخلی واحدهای مسکونی فضایی خیره کننده را ایجاد می کند.

در معماری مدرن به کار گرفته شده در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، برای ایجاد فضایی خاص و زیبا نیازی به استفاده از وسایل گران قیمت و پر زرق و برق نیست. به کارگیری وسایل ساده با رنگ های مناسب و چیدمان خوب موجب ایجاد طراحی دکوراسیون شیک در مجتمع های مسکونی می گردد.

استفاده از رنگ های روشن در سبک معماری مدرن طرفداران زیادی دارد. امروزه بیشتر افراد به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی خوب با استفاده از شیوه های ساده می باشند.

به طور کلی می توان گفت معماری مدرن در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی نوساز توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. با توجه به این که امروزه ساخت مجتمع های مسکونی با متراژ های پایین گسترش یافته است، استفاده از معماری مدرن در طراحی داخلی واحدهای مسکونی بسیار چشمگیر است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۵
امید اصغری

به گزارش سایت نبض مسکن

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و خانه های ویلایی با متراژهای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مسکونی و آپارتمان های مسکونی نوساز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

فضای خانه های مسکونی ویلایی نسبت به آپارتمان های مسکونی با متراژ پایین بازتر است و این مسئله دست ساکنین خانه های مسکونی ویلایی را برای طراحی دکوراسیون داخلی مناسب باز می گذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی مسکونی که قسمت های مختلفی را شامل می شود، می تواند فضایی دلباز و زیبا را به وجود آورد. به کارگیری سنگ های مناسب برای نمای بیرونی خانه های مسکونی نوساز از مهم ترین مسائل در نمای خارجی می باشد.

با توجه به تنوع سلیقه افراد در طراحی فضای داخلی خانه های مسکونی ویلایی می توان گفت که سبک های معماری متفاوتی که وجود دارد می تواند فضایی را به وجود آورد که متناسب با سلیقه آن ها باشد.

بسیاری از افراد به دنبال معماری خانه های ویلایی به صورت ساده هستند. با توجه به آمار به دست آمده می توان گفت که امروزه در سبک معماری خانه های ویلایی مسکونی بیشتر از شیوه معماری آسیای شرقی و سبک اروپایی استفاده می شود.

افرادی که به دنبال ایجاد فضایی مدرن و خاص هستند در طراحی خانه های ویلایی از سبک معماری آسیای شرقی و معماری اروپایی استفاده می کنند.

بسیاری از ساکنین خانه های ویلایی لوکس برای ایجاد فضایی متفاوت و شیک در خانه های ویلایی به جای استفاده از رنگ های روشن که در فضای داخلی بیشتر خانه های مسکونی متداول می باشد، از رنگ های تیره برای ایجاد فضایی خاص استفاده می کنند.

سبک کلاسیک در کنار شیوه های معماری جدید طرفداران زیادی بین افراد با سن و سال مختلف دارد. سبک کلاسیک در خانه های ویلایی مسکونی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و خیره کننده است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۳
امید اصغری

به گزارش سایت معماری و مسکن

انواع خانه و سازه های مختلف عموما با نوع معماری و سبک معماری که در آن اجرا و طراحی شده است زیبایی مناسبی را به خود می گیرند و می توان خانه هایی با سبک های مختلف معماری تخصصی طراحی و اجرا کرد به شکلی که گویای نوع فرهنگ و چگونگی استفاده از عناصر محیطی و طراح آن باشد.

به هر ترتیب معماری رشته ای پر از خلاقیت هنری و گسترده می باشد که با حواس پنجگانه فرد طراح درآمیخته شده و آثاری زیبا در نهایت خلق می کند و ایده های متفاوتی در این بین برای طراحی خانه وجود دارد که می تواند برای هر بیننده ای جالب توجه باشد. انواعی از معماری با نوع خاصی از وسایل و کاربردهای گوناگون تجهیزات متنوع سر و کار دارد و به شکل سلیقه ای می توان هر کدام از این امکانات را مورد استفاده قرار داد.

در نهایت اگر معماری یک خانه خوب باشد باید یتواند احساس آرامش و راحتی را برای ساکنان خانه و حتی افراد دیگر که به خانه می آیند به ارمغان آورد و به هر میزان که احساس خوب از طراحی و معماری خانه برای افراد مختلف ایجاد شود در نهایت می توان ساختمانی خوب و مناسب را مشاهده کرد.

اصول اصلی و کاربردی در معماری انواع خانه در نهایت باید بتواند زیبایی و طراحی تخصصی را همراه با احساس آرامش برای هر بیننده ای به ارمغان آورد و در مورد هر نوع فضای خارجی و نمای بیرونی ساختمان و فضای درونی خانه و دکوراسیون داخلی خانه این امر صدق می کند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۳
امید اصغری

به گزارش سایت اجاره فروش رهن آپارتمان در ایران

آپارتمان با متراژ بزرگ در تهران، فروش آپارتمان با امکانات کامل در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت شمالی در تهران، خرید آپارتمان خوش نقشه در تهران، فروش آپارتمان با چشم انداز خوب در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان نورگیر در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 3 اتاق دلباز، فروش آپارتمان با متراژ 180 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 2.520.000.000 تومان

آپارتمان شیک با نور پردازی جدید در تهران، فروش آپارتمان با نقشه ساختمانی خوب در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت شمالی و آفتاب گیر در تهران، خرید آپارتمان در محیط آرام در تهران، فروش آپارتمان با چشم انداز خوب در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان 2 واحدی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 2 اتاق نورگیر، فروش آپارتمان با متراژ 90 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 750.000.000 تومان

آپارتمان نقلی در تهران، فروش آپارتمان با طراحی دکوراسیون داخلی جدید در تهران، خرید آپارتمان با نمای جدید در تهران، فروش آپارتمان شمالی جنوبی در تهران، خرید آپارتمان سند دار در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت خوب مکانی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان نورگیر در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت با سن بنای پایین در تهران، فروش آپارتمان با 2 اتاق دارای کمد دیواری، فروش آپارتمان با متراژ 73 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 700.000.000 تومان

فروش آپارتمان با متراژ بزرگ در تهران، فروش آپارتمان با دسترسی خوب در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان لوکس با نور عالی در تهران، خرید آپارتمان خوش نقشه در تهران، فروش آپارتمان در منطقه خوب تهران، فروش آپارتمان بدون پرتی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 3 اتاق خوش نقشه، فروش آپارتمان با متراژ 120 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 930.000.000 تومان

منبع : ساکنین

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۲
امید اصغری

به گزارش سایت اخبار املاک

همان طور که می دانیم یکی از انواع سیاست های اتخاذ شده برای شوک دادن به بازار مسکن یا تحرک در آن و افزایش دادن خرید و فروش انواع واحدهای مسکونی و معاملات مسکن، افزایش مبلغ تسهیلات به خانه اولی ها و وام های مسکن برای افراد مختلف بود که در نهایت این بودجه برای خرید خانه کمک بسیار مناسبی در نظر گرفته می شود.

افزایش تسهیلات و وام های مسکن درصد بالایی از قیمت خرید خانه را در برمی گیرد البته اگر قیمت خانه مناسب بوده و در منطقه ای واقع شده باشد که قیمت خیلی بالا نباشد و بتوان به راحتی به خرید یک آپارتمان هرچند کوچک اقدام کرد.

البته گفته می شود که افزایش تسهیلات چون با سرعت کم وارد بازار می شوند و متقاضیان خیلی زیادی به دلیل سود بالای بانکی ندارد فرایندی را در بازار ایجاد نمی کنند اگرچه برخی برخلاف این عقیده معتقدند که بازار مسکن دارای تحرک بیشتری شده است و بسیاری از افراد در این زمینه خرید و فروش بیشتری انجام داده اند.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازار مسکن  و مبلغ بالای اوراق مسکن جهت خرید خانه برای افرادی با بودجه و مبالغ کم وجوهی بسیار مناسب جهت خرید خانه پدید می آورد و می توان با توجه به سرمایه گذاری مناسب انواعی از واحدهای مسکونی خوب را با شرایط ایده آل خریداری کرد.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۰
امید اصغری

به گزارش وبلاگ طراحی و ساخت بهترین املاک های تهران

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی بخش های مختلفی از آپارتمان را شامل می شود. منظور از طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی طراحی نشیمن آپارتمان های مسکونی، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد.

طراحی قسمت های مختلف در آپارتمان های مسکونی بهتر است با هماهنگی قسمت های دیگر انجام شود. طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه آپارتمان های مسکونی نوساز بسیار با اهمیت تر از گذشته می باشد.

به کارگیری سبک جدید معماری در آشپزخانه آپارتمان ها و خانه های ویلایی نوساز در ایجاد فضایی زیبا نقش اساسی دارد. با توجه به این موضوع که طراحی آشپزخانه های امروزی در قسمتی از فضای نشیمن صورت می گیرد، می توان گفت که طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در آپارتمان های مسکونی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

استفاده از کاشی های زیبا و با کیفیت در آشپزخانه آپارتمان های مسکونی همراه با کابینت هایی که دارای رنگ متفاوتی از کاشی های آشپزخانه باشد می تواند فضایی خاص را به وجود آورد.

استفاده از کاشی های با کیفیت در طراحی آشپزخانه خانه های ویلایی و آپارتمان های مسکونی با رنگ های متفاوت، در معماری مدرن نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی بر عهده دارد.

استفاده از معماری با سبک جدید در آپارتمان های مسکونی توانسته است نظر خریداران واحدهای مسکونی را به خود جلب کند. به طور کلی باید گفت معماری مدرن در آپارتمان های مسکونی جدید پر طرفدار تر از معماری سنتی ایرانی می باشد.

معماری سنتی ایرانی در آپارتمان های مسکونی جدید نمی تواند نیاز افراد را در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان های مسکونی بر طرف کند.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه آپارتمان های مسکونی نوساز، نور پردازی نقش مهمی را در ایجاد فضایی زیبا و متفاوت بر عهده دارد. استفاده از سقف های کاذب و نور پردازی با شیوه های جدید در کنار کاشی های با کیفیت، دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی را متفاوت می کند.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۷
امید اصغری

ه گزارش وبلاگ بانک اطلاعاتی و شماره املاک ایران

برای خرید خانه به متقاضیان وام های مسکن جهت بودجه اضافی برای خرید مسکن پرداخت می شود تا در عین حال قدرت خرید برای متقاضیان خرید خانه افزایش پیدا کند اما دریافت این وام ها در شرایط مختلفی صورت می گیرد و به شکل های گوناگون ارائه می شود.

وام های مسکن برای خرید خانه به شکل وام هایی که برای سپرده های بانکی جهت دریافت وام مسکن پرداخت می شوند و همین طور به شکل اوراق وجود دارند که متقاضیان می توانند پس از دریافت اوراق به سرعت برای خرید خانه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وام های مسکن و یا به عبارتی اوراق مسکن برای این که در اختیار افراد قرار بگیرند با هزینه ای پرداختی از طرف متقاضیان مواجه هستند و مبلغی مشخص برای دریافت این اوراق در مبالغ گوناگون وجود دارد که در شهرهای مختلف به شکلی متفاوت و مبلغ متفاوتی از وام عرضه می شود.

وام مسکن یکی از انواع تمهیداتی است که برای خرید مسکن و در واقع کمک به خرید مسکن اجرا می شود اما در واقع برای دریافت این وام نیاز به سپرده گذاری برای مدت چند ماه در بانک مسکن می باشد که در نهایت وام دریافت گردد.

خرید خانه و مسکن از جمله انواعی از خرید املاک است که در حال حاضر متقاضیان زیادی ندارد و نمی توان بازار آن را در حالت مناسبی مشاهده کرد اما با اقزایش قدرت خرید مردم ممکن است که این بازار دچار ترک شود.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۵
امید اصغری