سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

پنل اس ام اس
پنل ارسال اس ام اس
پنل پیامک
پنل پیامکی
پنل اس ام اس مخابرات
پنل اس ام اس رایگان
پنل ارسال اس ام اس رایگان
سامانه پیامک
سامانه پیامکی
پیامک تبلیغاتی
ارسال پیام
ارسال پیامک
اس ام اس تبلیغاتی
پنل ارسال پیامک
اس ام اس انبوه
سامانه ارسال پیامک
ارسال پیامک تبلیغاتی

۸ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

کمپین بازاریابی اس ام اس

 

 

 

هر کمپین بازاریابی اس ام اس شما ایجاد یک تماس به عمل می آید. بدون آن، خطر نرسیدن پیام فوق العاده پایین است. به راحتی می توانید مشتریان خود را انتخاب نمایید.  سامانه پیامک  اگر شما در حال رفتن به اهرم بازاریابی SMS نیاز به متعهد به ترویج آن را در سراسر رسانه های دیگر خواهید داشت. این که آیا آن خبرنامه ایمیل خود را، رسانه های اجتماعی، پست الکترونیکی مستقیم، تلویزیون، رادیو نیز می توانند در تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند.



 

اگر شما می خواهید برای ایجاد پایگاه داده تلفن همراه خود را شما می خواهید به یک عمل پاسخ به بسیار روشن و مطمئن شوید که خارج از غرفه می باشد. سپس مطمئن شوید که بخشی از اکثریت ارتباطات خود را در برخی از راه، شکل و فرم است.

 

 ارسال پیامک

 

در پیام های بازاریابی قبلی خود را نگاه کنید و ببینید چه چیزی بهترین تبدیل شده است. اغلب کسب وکارها در پیامک اس ام اس و بازاریابی ارسال اس ام اس سعی می کنند تخفیف بگنجانند که با نوعی انگیزه کمک می کند، همیشه باید استراتژیک انجام می شود.     پنل پیامک

شایع ترین دلیلی که کسب و کارهای کوچک در بازاریابی اس ام اس شکست می خورند این است که برای مدت کوتاهی اس ام اس مارکتینگ را انجام می دهند. بسته به اینکه چگونه به خوبی و چگونه اغلب شما برنامه خود را ترویج، ممکن است شما چند ماه طول بکشد پیشرفت بهتری خواهید داشت. پایگاه داده اس ام اس خود را پیشرفت دهید.

 

http://mobilemarketingengine.com/11-reasons-small-businesses-fail-with-sms-marketing/

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۹
امید اصغری

اس ام اس مارکتینگ برای کسب وکارهای کوچک

 

 

شاید شما کسب و کارهای دیگر را مشاهده کردید که با استفاده از بازاریابی اس ام اس موفقیت بدست آورده اند و حال خود بخواهید برای کسب وکار خود امتحان نمایید. بازاریابی اس ام اس نه تنها به شما اجازه افزایش ترافیک را می دهد بلکه خرید و فروش و تقویت روابط مشتری، اما در پایان روز آن وفاداری مشتری را افزایش می دهد.



یک مطالعه به ما می گوید که 80 درصد از درآمد برای بسیاری از شرکت از 20٪ از مشتریان خود - مشتریان وفادار بدست می اورد. به نظر شما چرا برخی از بزرگترین خرده فروشان در جهان مانند هدف، میسی، پنی JC، استارباکس، عقاب آمریکایی و حمام تختخواب و فراتر، تمرکز به شدت در برنامه های وفاداری اس ام اس خود را؟      پنل پیامک شاید، شما را دیده ام که چگونه شگفت انگیز بازاریابی SMS است. شما این علامت های تجاری با موفقیت با مبارزات SMS خود دیده ام نشده است شما را نا امید چون شما آن را محاکمه و شکست خورده است. یا احتمالا شما فقط در مورد برای شروع و شما نمی خواهید به شکست است.



اگر شما مالک یا کار برای یک کسب و کار کوچک تا متوسط ​​اندازه هستید، شما احتمالا پوشیدن بسیاری از راه ها را انتخاب نموده اید. شاید شما برای اهدافی همچون کارکنان، استخدام، فروش، عملیات، بازاریابی، روابط عمومی، خدمات به مشتریان به اس ام اس مارکتینگ رو آورید. اضافه کردن بازار تلفن همراه، حتی اگر آن را فقط اس ام اس کمپین های بازاریابی باشد. مانند بسیاری از جنبه های کسب و کار خود را، اگر شما آن را به اندازه کافی زمان و توجه آن را به کار نمی خواهد داد.

 

اگر مبارزات انتخاباتی اس ام اس شما موفقیت آمیز نبود اولین بار در اطراف، شانس خود را برای موفقیت بدهید. معمولا زمانی که شما هیچ وقت، شما می توانید برخی از کمک استفاده کنید.  ارسال اس ام اس در این جاست که داشتن منابع اضافی در می آید. این به احتمال زیاد نشانه ای از چرا مبارزات SMS خود را شکست خورده است. درست مثل زمان، شما نیاز منابع اختصاص داده شده به این تلاش ها می باشد. قیمت انجام آن را به خودتان اس ام اس بازاریابی برای تلفن های موبایل زیبا و متناسب در داخل بودجه خود اما اگر شما کسی مسئول نیست آن را اتلاف پول است. پیدا کردن یک شریک شما می توانید اعتماد که بودجه را پاره کند و شما به احتمال زیاد خواهید دید نتایج شما افتخار است. یافتن یک شریک شما می توانید اعتماد که تجربه دارد.

 

 

http://mobilemarketingengine.com/11-reasons-small-businesses-fail-with-sms-marketing

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۶
امید اصغری

پیامک تبلیغاتی



پیامک تبلیغاتی یکی از آخرین روش های تجارت الکترونیک می باشد همچنین یک ابزار تبلیغاتی و بازار یابی  که در آن تبلیغات و یا دیگر اطلاعات به مصرف کننده از طریق اس ام اس ارسال می شود.پیامک تبلیغاتی جدیدترین ابزار تبلیغات و بازاریابی است که مکمل روش های سنتی و آنلاین می باشد.دارای توانایی انتخاب مناسب ترین مخاطبان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد همچنین برای کاربرانی که چنین تبلیغاتی را دارند بسیار مقرون به صرفه و پر بازده می باشد



پنل پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی و اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنلی مدیریت و ارسال می شود. به راحتی با کلیکی می تواند ارسال اس ام اس را به تعداد بسیاری افراد اجرا نمایید تا توانسته باشید در کم ترین تایم زمانی تبلیغات و جذب مشتری را برای کسب وکار خود داشته باشید. البته نکته ای که در پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس باید در نظر داشته باشید این می باشد که بهتر است جامعه هدف خود را هوشمندانه تر و با دقت بیشتر انتخاب نمایید. شماره موبایل هایی که برای افرادی می باشد که می توانند برای شما مشتری و یا خریدار محصول گردند موثرتر خواهند بود و در راستای اهداف تبلیغاتی و ارسال پیامک تبلیغاتی شما خواهند بود. پنل ارسال پیامک



ارسال پیامک به افراد مناسب می تواند درصد شانس شما را برای جذب مشتری بیشتر نماید و برای اینکار می توانید لیستی از کسب وکارهای هدف خود را انتخاب نمایید و اگر این کسب وکارها سایت دارند اغلب شماره تماسی بر روی سایت خود درج نموده اند و در واقع شما توانسته اید با مالک و صاحب کسب وکار دیگر در تماس باشید که ان کسب وکار می تواند خریداری برای محصول و یا گیرنده ای برای خدمات شما باشد. اگر در میان پیامک های ارسالی شما بهترین و مناسب ترین افراد را انتخاب نموده باشید پس توانسته اید شانس بالایی برای کسب سود را بدست آورید.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۰
امید اصغری

سامانه پیامکی


سامانه پیامکی یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ،دریافت و مدیریت اس ام اسی باشد. با سامانه پیامکی می توان:1-ارسال پیامک به صورت انفرادی و گروهی 2-ارسال پیامک های تبلیغاتی 3-ارسال پیامک با شماره اختصاصی 4-امکان ارسال پیامک های طولانی 5- سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پیامک 6- دریافت پیام کوتاه 7-عدم نیاز به نصب نرم افزار 8-پاسخگویی خودکار به دریافت پیام ها 9-مدیریت سامانه پیامک از طریق موبایل


چرا سامانه پیامکی


پنل ارسال پیامک



علتی اینکه کسب وکارها به سمت استفاده و ارسال پیامک تبلیغاتی رو می آورند جذب مشتری بیشتر و نیز سودآوری و کسب درآمد بیشتر می باشد. البته هدفمندی بسیار پیامک ها می تواند کمک بیشتری به شما نماید تا مشتریانی که می توانند سرویس گیرنده از شما و نیز خریدکننده محصول شما باشد را انتخاب نمایید.  می توانید با نصب سامانه پیامکی و خرید پنل اس ام اس بر روی سیستم خود به راحتی ارسال را داشته باشید.



برخی از امکانات سامانه پیامکی:

1-ارسال ساده ، ارسال گروهی ، ارسال هوشمند به تمامی اپراتور ها 2- ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس پیش شماره 3- ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه 4- ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس شهرستان ها و استان مورد نظر 5-دریافت پیامک چه به صورت آنلاین یا آفلاین 6-قابلیت زمان بندی ارسال پیامک 7- پاسخگویی خودکار به اس ام اس

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۰
امید اصغری

سامانه پیامک

سامانه پیامک یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ،دریافت و مدیریت اس ام اسی باشد. با سامانه پیامک می توان:1-ارسال پیامک به صورت انفرادی و گروهی 2-ارسال پیامک های تبلیغاتی 3-ارسال پیامک با شماره اختصاصی 4-امکان ارسال پیامک های طولانی 5- سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پیامک 6- دریافت پیام کوتاه 7-عدم نیاز به نصب نرم افزار 8-پاسخگویی خودکار به دریافت پیام ها 9-مدیریت سامانه پیامک از طریق موبایل

سامانه پیامک به عنوان جزیی در واحدهای بازرگانی کسب وکارها تعیین می گردد بطوریکه مدیریت پنل اس ام اس بر عهده فردی در کسب وکارها قرار می گیرد تا این امر را به طور مداوم انجام دهد. البته می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت هدفمندتر انجام دهید و لیست شماره موبایل افرادی که می توانند مشتریان شما باشند و قرار گیرند را انتخاب نمایید و برای ارسال اس ام اس اقدام نمایید تا بتوانید تبلیغات  بازاریابی هدفمندی تر را اجرا نموده باشید تا بتواند سودآوری و کسب درآمد را برای شما بیشتر و بهتر نماید.


برخی از امکانات سامانه پیامک:


1-ارسال ساده ، ارسال گروهی ، ارسال هوشمند به تمامی اپراتور ها 2- ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس پیش شماره 3- ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه 4- ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس شهرستان ها و استان مورد نظر 5-دریافت پیامک چه به صورت آنلاین یا آفلاین 6-قابلیت زمان بندی ارسال پیامک 7- پاسخگویی خودکار به اس ام اس

 

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۴
امید اصغری

از قدیم بازاریابی بی واسطه شیوه بهتری برای فروش محصولات، ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است.

بهره مندی از روش های دیگر همچون توزیع آگهی به صورت دستی، تبلیغات در مجلات، روزنامه ها و ... که هزینه زیادی به همراه دارند و این را هم از نظر میگذرانیم که این دست تبلیغات به آن اندازه که باید و مد نظر شخص است بر روی مخاطب تأثیر ندارد.

خوب پس راه حل چیست؟ چگونه با هزینه مناسب بازار را برای ارائه خدمات خود یا فروش محصولاتمان انتخاب کنیم؟

در حال حاضر پیامک یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مشتریان فعلی شما و ترغیب افراد مستعد مشتری شدن برای محصولات و خدمات شماست، زیرا همه آن افرادی که مشتری شما هستند و یا می توانند مشتری شما گردند، به موبایل دسترسی دارند.

پنل ارسال پیام به آسانی این امکان را به مخاطبان خود می دهد که اس ام اس تبلیغاتی و انبوه شما ارتباط موثر با مشتریان شما برقرار کند.

·        کاربردهای اس ام اس|SMS در مشاغل مختلف

بی شک صاحبان اصناف و مشاغل برای ارتباط با مخاطبان خود شیوه های بازاریابی گوناگونی را امتحان کردند، اگر این رابطه میان صاحب محصول|ارائه دهنده خدمات و مصرف کننده|مخاطب صمیمانه و بیشتر باشد مسلم است که اثر فراوانی در ماندگاری مشتری شما دارد.

کاملا پیداست که بازاریابی به گونه گوش به گوش از بهترین های بازاریابی است، برای همین شرکت های بزرگ و موسساتی با طول عمر چندین و چند سال و البته با تجربه بازاریابی های مختلف این روش را برای جذب مشتری انتخاب می کنند،؛ سامانه ارسال پیامک با ایجاد بازاریابی بی واسطه و مستقیم به مشترکین شما باعث می شود که مخاطبان با شما تعامل بیشتری پیدا کنند و نتیجه آن شود که مخاطبین، مشتریان کثیری را به شما معرفی کنند.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۲
امید اصغری

تا به امروز برای شما پیش آمده است که از شما برای نظر سنجی دعوت کنند و بخواهند نظر خودرا ایمیل کنید؟ ؟
یا برای رای دادن به ورزشکار مورد علاقه خود ایمل دهید؟؟
یا برای ایجاد مسابقه از طریق افراد مسابقه شرکت کنند؟؟؟
و خیلی موارد دیگر
حتما جواب شما خیر خواهد بود زیرا استفاده از ایمیل در موارد گفته شده و یا شبیه به آن روشی مناسبی به حساب نمی آید
حال فرض کنیم شما تصمیم به ارسال گروهی از طریق ایمیل را دارید و فقط قصد شما از این امر افزایش لیست مخاطبین ایمیل می باشد
اگر تصمیم دارید در چنین راستایی فعالیت خود را شروع کنید باید بازدیدکنندگان وب سایت را به حداکثر برسانید
و برای این کار لازم است تراکت چاپ کنید و تبلیغات کار خود را انجام دهید اما کاملا واضح و روشن است که تراکت های چاپی علاوه بر هزینه های بسیار بالایی که دارند از بازخورد بسیار کمی برخوردار می باشند
زیرا افراد دیگر به تراکت های چاپی توجهی ندارند
حال ممکن است بپرسید آیا شما راه بهتری را برای این کار سراغ دارید؟ ؟
بله ما یک راه خوب و آسان و پربازده را به شما معرفی می کنیم استفاده از سامانه های پیامک انبوه در حال حاضر یکی از بهترین  روش ها به شمار می آید
این روش علاوه بر هزینه ی اندکی که دارد از سرعت بالایی برخوردار است و برای همگان قابل استفاده می باشد
زیرا تمامی گوشی های موبایل امکان دریافت ایمیل را ندارند اما تمامی گوشی های موبایل امکان ارسال و دریافت پیامک را در تمامی نقاط کشور را دارند
می توانید به راحتی از طریق پنل اس ام اس ارسال پیامک انبوه را انجام دهید و از افراد دعوت کنید تا با وب سایت شما آشنا شوند و برای جذب بهتر افراد می توانید از کلمات طلایی و یا از کپن های تخفیفی استفاده کنید تا افراد بهتر جذب وب سایت و خدمات شما شوند

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۳
امید اصغری

اوائل اردیبهشت ماه سال جاری بانک مرکزی در بخشنامه‌ای که توسط شاپرک به شرکت های پی‌اس‌پی ابلاغ شد، اعلام کرد "از تاریخ اول مهر ماه سال 1395 استفاده از بستر فعلی یو‌اس‌اس‌دی برای انجام تراکنش های بانکی ممنوع شده و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت صرفا مجاز به پذیرش و پردازش تراکنش‌های بانکی از روش های جایگزین و ایمن خواهند بود".

پیگیری‌های بعدی پس از انتشار این خبر نشان داد بانک مرکزی قصد داشت از اول مهرماه به بعد کاربران را ملزم کند در صورت تمایل به استفاده از کانال یو‌اس‌اس‌دی برای هر حساب خود به بانک مراجعه کرده و پس از اتصال شماره تلفن همراه به حساب و دریافت رمز یا همان توکن، رمز دریافتی را به شرکت پی اس پی اعلام کنند. شرکت پی اس پی هم برای انجام هر تراکنش رمزی را با پیامک برای کاربر ارسال می کند و کاربر تنها با استفاده از همان رمز می تواند برای یک کارت بانکی و با یک شماره تلفن همراه از خدمات یو‌اس‌اس‌دی استفاده کند. به این ترتیب کاربران برای هر کدام از کارتهای بانکی خود و هر کدام از شماره های تلفن همراه باید تمامی این مراحل را به صورت مجزا انجام دهند.

در توضیحات بعدی بانک مرکزی مشخص شد که شرکت های پی‌اس‌پی باید به سامانه‌ای به نام سامانه پیوند متصل شوند و از این طریق تراکنش‌های یو‌اس‌اس‌دی را هدایت کنند.

رشد شیرین و تلخ تراکنش‌های یو‌اس‌اس‌دی

رشد تعداد این تراکنش و اقبال عمومی به استفاده از این کانال به علت سادگی استفاده و بی‌نیازی به گوشی‌های هوشمند و اینترنت در کنار تأثیری که در افزایش تعداد تراکنش‌های غیرحضوری داشت، در وهله اول با رویکرد مثبت نهادهای حاکمیتی مواجه شد خصوصا اینکه این نهادها در آن مقطع زمانی به دنبال ترویج استفاده از این ابزارها برای رهایی از هزینه‎های مستقیم و غیرمستقیم تبادلات با پول فیزیکی بودند.

اگرچه  کارتخوان‌های  فروشگاهی  بیشترین  سهم  از  تعداد  تراکنش  را  به  خود  اختصاص  داده‌اند اما  به علت محدودیت مکانی در بکارگیری، از نظر کارایی در رده سوم قرار دارند. متوسط تعداد تراکنش به ازای هر یک از درگاه ها بخوبی این موضوع را نشان می‌دهد.


متوسط تراکنش هر ابزار پذیرش موبایلی، بیشترین مقدار است اما به لحاظ متوسط ارزش ریالی تراکنش‌های هر ابزار، در جایگاه دوم قرار گرفته و ابزار پذیرش اینترنتی از این منظر رتبه نخست را دارند. به عبارت دیگر متوسط مبالغ تراکنش‌های هر ابزار پذیرش اینترنتی بیش از دو ابزار دیگر است.


تمایل شرکت‌های پی‌اس‌پی به ترویج استفاده کاربران از این درگاه، نکته دیگری که در گسترش استفاده از ابزار پرداخت موبایلی مؤثر بود.

در این نوع از تراکش در واقع سرمایه فیزیکی اصلی را خود کاربر فراهم آورده که همان گوشی تلفن‌همراه شخصی است و در مقایسه با دستگاه‌های کارتخوان که به رایگان از سوی شرکت‌های پی‌اس‌پی در اختیار پذیرندگان قرارمی‌گیرد و هزینه‌های پرستاری نیز دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

اشکال شیوه قبلی چه بود؟

مساله برقراری امنیت در استفاده از کدهای دستوری برای انجام تراکنش‎ها همواره یکی از دغدغه‌های مهم  در حوزه پرداخت الکترونیک کشور بوده‌است. همین دغدغه‌های امنیتی همواره باعث می‌شد که نگاه نهادهای حاکمیتی به این درگاه پرداخت دست‌کم چندان مثبت نباشد که سرانجام هم به تغییر شیوه استفاده از این درگاه منجرشد و محدودیت‎های فراوانی از سوی بانک‌مرکزی برای ارائه‌دهندگان وضع شد.

در حقیقت محدودیتی فنی- امنیتی مشخص در این کدها وجود دارد؛ امکان ثبت همزمان شماره کارت و رمز خرید اینترنتی بر بستر یو‌اس‌اس‌دی. این امکان همواره احتمال سوءاستفاده‌های انسانی را زنده نگه می‌داشت چنانچه طی سال‌های اخیر موارد متعددی نیز از همین جنس تخلفات مشاهده شده‌است. تا جایی که برخی نهادهای امنیتی خواستار توقف کلی این درگاه شده‌بودند ولی بانک مرکزی ترجیح داد راهکاری میانی بیابد که ضمن افزایش سطح امنیتی در استفاده از این ابزار، استفاده از آن هم ممکن باشد.

در این راهکار میانی کاربران کارت های بانکی خود را برای انجام تراکنش، در بانک صادرکننده کارت ثبت می‎کنند به این معنا که با شماره ‏گیری یو‌اس‌اس‌دی از طریق شماره تلفن همراه کاربران، عملاً شماره کارت بانکی کاربر موردنظر فراخوانی می‌شود و نیازی به وارد کردن آن از سوی کاربر در بستر یو‌اس‌اس‌دی نیست.

درواقع با این سامانه که از آن با عنوان پیوند یاد می‌شود، کاربران می‌توانند بدون وارد کردن شماره کارت بانکی و به بیان دیگر بدون به خطر انداختن امنیت حساب بانکی خود، از کدهای یو‌اس‌اس‌دی استفاده کنند.

تراکنش‌های خارج از پیوند از امروز قطع می‌شود

در همین راستا و بر اساس ابلاغیه شرکت شاپرک به نمایندگی از بانک مرکزی در ابتدای امسال به تمامی شرکت های پرداخت الکترونیک مبنی بر ناامن بودن سرویس یو‌اس‌اس‌دی شرکت‌های پرداخت موظف به تغییر روش به‌منظور استفاده از این سرویس شدند.

بانک مرکزی از اول مهرماه سامانه پیوند را عملیاتی و رجیستری آن را کلید زد ازاین‌رو از ۱۵ آبان ماه امسال شرکت‌های پرداخت موظف به اتصال به سامانه پیوند و ثبت تراکنش‌های یو‌اس‌اس‌دی از این مسیر شدند و برای متخلفان نیز جریمه در نظر گرفته شد.

بنا بر اعلام ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی انجام تراکنش یو‌اس‌اس‌دی خارج از سامانه پیوند از ۱۵ آبان مشمول جریمه شده و از اول دی‌ماه این خدمت برای متخلفین قطع می‌شود.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ دی ۹۵ ، ۰۳:۴۴
امید اصغری