سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی | پنل و خدمات اس ام اس

در مورد پیامک های تبلیغایت و پنل اس ام اس

پنل اس ام اس
پنل ارسال اس ام اس
پنل پیامک
پنل پیامکی
پنل اس ام اس مخابرات
پنل اس ام اس رایگان
پنل ارسال اس ام اس رایگان
سامانه پیامک
سامانه پیامکی
پیامک تبلیغاتی
ارسال پیام
ارسال پیامک
اس ام اس تبلیغاتی
پنل ارسال پیامک
اس ام اس انبوه
سامانه ارسال پیامک
ارسال پیامک تبلیغاتی

راهنمای تهیه سامانه پیامک معتبر

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ
این روزها زمانی که قصد راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را دارید با توجه به اینکه نزدیک ترین پل ارتباطی شما و سایر افراد جامعه گوشی موبایل ایشان است

 اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند ارسال پیامک تبلیغاتی است .

یک سامانه پیامک مناسب متواند شما را نجات دهد

از کجا شروع کنیم !

 

این روزها ارائه دهندگان خدمات پنل اس ام اس بسیارزیاد شده اند علت این موضوع هم این است که هر شخصی با اندک سرمایه می تواند از یکی از نمایدگان اصلی سامانه پیام کوتاه یک سامانه پیامکی دریافت کند و با صرف هزینه زیر یک میلیون تومان تجارت خدمات پیامک کوتاه خود را آغاز کند.

ولی آیا واقعا با چنین پشتوانه ای می توان به مشتری خدمات مناسب و پشتیبانی قوی داد؟

مشکلاز اینجا شروع می شود که ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه بر عکس ظاهر آن کار پیچیده و نیازمند دانش تجربه و نفوذ بالا در این حوزه است.

 

پنل اس ام اس

 

تجربه ارائه دهنده سرویس به شما

پنل پیامک مناسب اگر پشتیبانی مناسبی داشته باشد دیگر جای نگرانی برای شما نیست.

لطفاساده نباشید و از متن های تشکر و تقدیر هایی که در یک وب سایت در هر حوزه ای می بینید به وجد نیامده و تصور نکنید تمام شعار ها درست است .

چیزیکه به شما کمک می کند اعتبار یک سایت را کشف کنید تاریخ ایجاد آن است که به وسیله سایت هایی که این خدمات را انجام می دهند می توانید پیدا کنید یک سایت از چه زمانی شروع به کار کرده بدون شک سایتهایی با قدمت بیشر دارای تجربه بالاتر و اعتبار بیشتری هستند .

موضوع مهم دیگر این است زمانی که یک سایت یا خدمات را جستجو می کنید دقت داشته باشد تفاوت تبلیغات گوگل وسایت هایی که دارای رتبه هستند را درک کنید غالبا سایتهای تبلیغات دهنده در گوگل از اعتبار خوبی بر خوردار نیستد و احتمال تعطیل شدن انها حتی طی چند هفته بعد از شروع فعالیت بعید نیست… !

در عوض سایت هایی که درنتایج جستجو رتبه مناسبی دارند قطعا سالها است در حال فعالیت هستند و برای رسیدن به آن رتبه زحمت زمان و هزینه زیادی صرف کرده اند پس قابل اعتماد تر هستند.

نماینده اصلی و دست اول بودن

بسیار مهم است از سایتی سامانه پیامک خود را تهیه کنید که از اپراتور به صورت مستقیم نمایندگی داشته باشد.

نمایندهاصلی بودن به ارائه دهنده سرویس پیامک انبوه تبلیغاتی کمک میکند به اعتبارو نفوذ خود بتواند پشتیبانی خوبی از اپراتور برای شما دریافت نماید و در صورت ارسال نشدن و یا هر گونه مشکلی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما مشکل را سریع رفع نماید.

مهم ترین موضوع در خرید از نماینده اصلی سامانه پیامک این است که نمایده باید سقف فروش خود را برای حفظ نمایندگی بالا نگه دارد و تمام سعی خود را برای ارسال تمام پیامک های سفارش داده شده توسط شماخواهد کرد.

موضوع کم فروشی در سامانه های پیامک بسیار جدی است و تنها را اطمینان از آن خرید از نماینده معتبر می باشد

گراش دهی دقیق

اپراتورهای ارسال انبوه پیامک به نماندیگان خود سرویس برنامه نویسی ارائه می دهندکه گزارش دقیق پیامک های ارسال شده و یا لیست سیاه تکی و انبوه را می دهد واگر سامانه به لحاظ برنامه نویسی دقیق کار شده باشد می تواند گزارش دقیق به کاربران خود بدهد و اگر سامانه پیامک شما در ارائه گزارش دقیق بهانه می آورد یا مشکل برنانه نویس دارد و یا کم فروشی.

map2

تنوع در امکانات

یکسامانه پیامک قوی و کاربردی باید شامل بخش های دقیق :گزارش , دفتر چه تلفن, نقشه , ارسال سن و جنس , شهر , کد پستی , سیستم های خودکار پاسخ گویی ,ارسال پیامک در زمان مشخص و تبریک خودکار مناسب ها باشد .

یکی از پنل های بسیار خوب که بابت این خدمات هزینه اضافه نیز دریافت نمی کند و شماتنها هزینه شارژ ارسال پیامک خود را پرداخت می نمایید سامانه پنل اس ام اس رایگان سحر  است که ضمن نمایند اصلی بودن از سابقه یازده ساله در حوزه ارسال پیامک انبوه و سامانه پیام کوتاه برخوردار است.

راهنمای تهیه سامانه پیامک معتبر


منبع : saharsms.com / ص
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
امید اصغری

نظرات  (۶)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ بازی دخترانه
ممنون خیلی مطلب خوب وخواندنی بود
به سایت منم سر بزنیند بازی دخترانه
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۶ بازی دخترانه
ممنون خیلی مطلب خوب وخواندنی بود
به سایت منم سر بزنیند بازی دخترانه
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۸ برنامه نویسی# c
ممنون از اطلاعات خوبتون.

خیلی زیبا و کارآمد بود.

عالی بود.موفق باشید.

۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۰:۳۷ فروشگاه انبرچه

باتشکر از مطالبی که به اشتراک میذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی