ارسال پیامک انبوه
با ارسال های بالک آشنا هستید
ارسال های بالک به ارسال های بسته می گویند وقتی که شما ارسال را انجام میدادید ریز گزارش نشان داده نمی شد و شماره ها قابل رویت نبودند و این نوع ارسال موجب نارضایتی اکثر مشتریان شده بود
که باتوجهه به موضوع پیش آمده برنامه نویسان سامانه پیامک سحر اس ام اس ارسال از نقشه را طراحی کردند که در ارسال پیامک از طریق نقشه کاربرا به راحتی وارد شهر مد نظر خودشان می شوند هر محدوده که تصمیم دارند را انتخاب می کنند و ارسال را انجام می دهند و مهم تر از همه این است که در قسمت گزارشات می توانند ریز گزارشات را مشاهده کنند
این امکان موجب رضایت اکثر کاربرها به خصوص کاربرای شهرستانی شده است
اما ارسال های بالک همچنان در پنل های ارسال پیامک دیده می شود
یکی دیگر از مشکلات ارسال از طریق درخواست بالک می توان به این مورد اشاره کرد لیست شماره های ارسال دیر به دیر به روز می شد و بانک های قدیمی بودند
اما از مزیت ارسال نقشه این است که بانک شماره ها به روز می باشند و بازدهی بالایی برای ارسال دارد
و لیست سیاه ها در ارسال از نقشه بسیار کم تر از دیگر امکانات ارسال می باشد
اما همچنان درخواست بالک پیامک تبلبغاتی در بعضی از امکانات ارسال پیامک وجود دارد برای مثال در امکان ارسال بانک اصناف درخواست بالک می باشد به علت اینکه از نظر امنیت نمی توان شماره هارا در اختیار مردم قرار داد و مسئولیت دارد اما به طور کلی با به وجود امدن ارسال پیام کوتاه از طریق نقشه مورد رضایت همگان قرار گرفته است
و یکی دیگر از ویژگی های خوب ارسال پیامک از طریق نقشه این می باشد که کاربر می تواند با توجهه به نیاز خود برای تعداد محدودی اس ام اس تبلیغاتی ارسال کند
و مدیریت ارسال کاملا به عهده خود می باشد
که البته با روی کار امدن نقشه بسیاری از پنل های تبلیغاتی بانک های اطلاعاتی را به مردم می فروختند اما شما در پنل اس ام اس رایگان سحر می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و به صورت رایگان از بانک های اطلاعاتی جدید بهره مند شوید و فقط هزینه شارژ پیامک را پرداخت می کنید
پنل اس ام اس رایگان سحر با توجه به رایگان بودن کیفت امکانات ارسال خود را حفظ کرده است و هرگز از کیفت ارسال و بانک های اطلاعاتی خود نکاسته است
منبع : سامانه پیامک سحر
ارسال پیامک انبوه
- نویسنده: اصغر حجازی
بدون شک یکی از مهترین ویژگی هایی که در بازاریابی ارسال پیامک مورد توجه باید قرار داد بازاری که مورد نظر شما می باشد
به طوری که بعد از معین شدن بازار نهایی ، شما می توانید سامانه اس ام اس تبلیغاتی مناسب که در زمینه کسب و کار خود می باشد را پیدا کنید
و اکثر مردم با رعایت نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی ، توانستند بازار پرفروشی برای کالاهای خود ایجاد کنند
ممکن الان با خودتون بگید به چه نکاتی باید توجه کرد در ادامه متن به این نکات مهم می پردازیم
“مشتریان شما چه گروهی از مردم هستند”
قدم اول که بسیار حائز اهمیت است شناخت مشتریان می باشد.
سلیقه مشتری چه چیزی است و به دنبال چه امکاناتی می باشد
زمانی که این موضوع را برسی کردید یک لیست مشتری تهیه کنید و ان را به دسته های مختلف تقسیم کنید مانند شغل،سن،جنسیت،تفریح و…..
و تبلیغات پیامکی خود را از طریق دسته بندی های خود یا از طریق دسته بندی های سامانه پیامکی برای دسته های مد نظر ارسال کنید
“معرفی ارسال کننده پیامک تبلیغاتی”
وقتی شما از طریق سامانه پیامک
، اس ام اس تبلیغاتی را ارسال می کنید می توانید هر متنی که مد نظر دارید
را ارسال کنید و خودتان را معرفی کنید یا با یک اسم خاص یا با شماره تلفن
اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر تصمیم به معرفی خودتان دارید به
جای استفاده از اسم خودتان از اسمی استفاده کنید که برند شما با ان اسم
شناخته شده است

“جلب توجه مشتری”
همانطور که در بنر های تبلیغاتی گرافیک و چیدمان و طراحی یک بنر موجب جلب توجه و رضایت مشتری می شود
این امر در بازاریابی پیامکی هم صدق می شود اما در نوع نگارش و چیدمان متن
زمانی که پیامک تبلیغاتی ارسال می شود شما فقط و فقط چند ثانیه زمان لازم
دارید تا کاربر را جذب تبلیغات خود کنید برای این کار می توانید کلمات
کلیدی را با حروف بزرگ لاتین بنویسید یا از علامت های اختصاری استفاده
کنید و همچنین می توانید برای فروش محصول یا خدمات خود طرح تخفیف با بازه
زمانی محدود بگذارید در این حالت اس ام اس تبلیغاتی شما در حافظه مشتری می
ماند و امکان استقبال از محصول شما افزایش می یابد
“تعداد متن پیام تبلیغاتی ”
شما در متن پیامک تبلیغاتی
خود این امکان را دارید که یک متن طولانی را ارسال کنید اما این کار
اشتباه است به علت اینکه متن پیام خسته کننده می شود و بازدهی پیامک بشدت
کم می شود سعی کنید متن کوتاه ارسال کنید اما یک متن مهیج و سوال برانگیز
که کاربر مشتاق شود با شما ارتباط برقرار کند
“زمان ارسال پیامک تبلیغاتی”
زمان ارسال پیامک نیز یکی دیگر از نکات مهم برای ارسال می باشد
به علت اینکه هر شخصی نیاز به زمان استراحت دارد که هرگز نباید در زمان
استراحت افراد اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم و مزاحم زمان استراحت مردم
نشویم و اگر در یک همچین زمانی ارسال را انجام بدهیم نه تنها مشتری جذب
نکرده ایم بلکه یک خاطره بد و ایجاد مزاحمت در ذهن افراد در زمینه کار خود
ایجاد کرده ایم
“هدف از ارسال پیام کوتاه”
حتما باید بازار هدف خود را مشخص کنید که آیا شما قصد فروش کالا یا محصولی را دارید
یا اینکه تصمیم دارید برای کانال یا وب سایت خود تبلیغ انجام دهید
حتما این مورد را در متن ذکر کنید و بازار هدف خود را برای کاربران مشخص کنید
در مطلب فوق به چند نکته مهم در مورد ارسال پیامکی اشاره کردیم که با رعایت این نکات می توانید به نتیجه های مطلوبی دست پیدا کنید
(پنل اس ام اس رایگان سحر سامانه ای مطمعا برای تبلیغات شما هموطنان محترم).
فواید استفاده از پیام تبلیغاتی در زمینه های کار و تجارت
اگر فروش و بازاریابی پنل اس ام اس به درستی انجام شود یقینا افراد مشتری سامانه پیامکی شما می شوند و همیشه از طریق سامانه شما ارسال پیامک انجام می دهند
به چند نکته زیر توجهه کنید:
در خرید سامانه پیامک خود می توانید به این نکته توجه کنید
که برای شما امکان شخصی سازی فراهم شده است یعنی به گونه ای که شما می
توانید برای هر یک از مشتری های خود یک متن خاص ارسال کنید و در این حالت
مشتری شما از این توجهی که به او کردید خشنود می شود و احساس رضایت می کند و
مطمعا باشید مشتری شما خواهد ماند
یا از دیگر امکانات پیامک انبوه می توان به دفترچه تلفن اشاره کرد از طریق امکانات می توانید شماره های مد نظر را به همراه نام صاحب تلفن و تاریخ تولد و حتی تاریخ ازدواج وارد دفترچه تلفن کرده و روز تولد مشتریان خود را تبریک بگویید ومشتری شما متوجه این توجه خواهد شد
استفاده از پنل اس ام اس به سادگی استفاده از تلفن همراه صورت می گیرد اما رعایت نکات جزئی در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد
طبق امار های اعلام شده اکثر افراد پیامک تبلیغاتی خود را باز می کنند و مطالعه می کنند اما نیمی از ان ها با بی میلی پیام تبلیغاتی را می خوانند و در نهایت از صفحه گوشی پاک می شوند
همیشه به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد فروش کالایی را دارید حتما با طرح تخفیف یا مدت زمان محدودی را برای فروش کالا قرار بدید چون این محدودیت در حافظه افراد می ماند تا اینکه به فروشگاه یا مجموعه شما سر بزنند
اگر برای مشتریان خود تصمیم به ارسال اس ام اس دارید سعی کنید حتما با اسم خودشان پیامک را ارسال کنید
حتما در متن پیام تبلیغاتی که ارسال می کنید اطلاعات تماس را به درستی داخل متن قرار دهید ترجیحا چندتا اطلاع تماس قرار دهید که اگر خطی اشغال یا عدم دسترس بود با خط بعدی تماس بگیرند
میتونید طرح ویژه ی تخفیف بگذارید به گونه ای که اگر افراد به فروشگاه یا مجموعه شما مراجعه کردند با نشان دادن پیام تبلیغاتی ارسال شده از طرف مجموعه شما درصدی تخفیف بگیرند
اگر کمی از زمینه تبلیغات فاصله بگیریم از پنل ارسال پیام کوتاه برای اطلاع رسانی و نظر سنجی نیز استفاده می شود
برای مثال یک مجوعه ای شروع به فعالیت کرده می تواند از طریق سامانه پیامکی
طرح نظر سنجی قوی را ایجاد کرد در گذشته نظر سنجی ها از طریق سایت انجام
می شد اما اکثرا به علت ضعیف بودن یا نداشتن اینترنت نمی توانستد در نظر
سنجی ها شرکت کنند
که با امدن سامانه های پیامک کوتاه این مشکل برطرف شد و همه به راحتی ارسال
یک پیامک می توانند در نظرسنجی شرکت و نظرات خود را اعلام کنند
منبع : سحر اس ام اس
پیامک انبوه یکی از سرویس های تبلیغاتی است که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را برای افراد خواهد داشت . اگر به دنبال یک کسب و کار رونق هستید می توانید از پنل اس ام اس و یا ارسال پیامک استفاده کنید .
به کمک این سرویس می توانید با خرید پنل اس ام اس از مزایای ویژه ی آن بهرهمند شوید .
مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغات پیامکی :
۱– سرعت بالا در زمان ارسال :
ارسال پیامک انبوه از روش های ساده، ایمن آسانی است که بسیار موثر در
اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده است ، ارسال پیامک انبوه دارای سرعت بالایی
است و تبلیغ شما سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. ممکن است یک برنامه
مراسی در تارخی خاص برگزار شود، فروشگاهی اقدام به حراج کند، مسابقه ای
پیامکی برنامه ریزی شود و یا نظر سنجی عمومی انجام گیرد.
در حال حاضر پنل اس ام اس ، یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی است.
۲– ماندگاری : پیام کوتاه ارسالی شما برای مدت زیادی در دستگاه های موبایل مشترکین باقی می ماند، چون حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی ندارد. فقط باید متن ارسالی بگونه ای جذاب باشد، که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به کالا و یا خدمات معرفی شده نیاز پیدا می کند، آن را نگه دارد.
۳– دسترسی سریع : امروزه دستگاه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است، که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مشترکین قرار دارد. از این رو مخاطبان به محض اینکه نیاز به بازخوانی متن پیام کوتاه داشته باشند، براحتی این کار را می کنند.
۴– خواندن صد درصد مشترکین : معمولا اکثر مشترکین پیام های دریافتی خود را در نگاه اول می خوانند، و در لحظه خواندن تمام حواسشان را متمرکز در خواندن متن پیام کوتاه می کنند.
۵– عدم نیاز به توزیع کننده : پیام کوتاه از جمله روش های معدود اطلاع رسانی است، که نیازی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه ارسال، توزیع می شود.
۶– مخاطب هدفمند : یکی از مهمترین مزایای پیام کوتاه این است که قابلیت هدفمند سازی مخاطب را دارد. استفاده از سایر روش های هدفمند مانند تلفن و یا نامه ، زمان بر و هزینه بر است و به نیروی انسانی نیاز دارد.
۷– هزینه متناسب با تیراژ : چاپ کاتالوگ و توزیع آن شاید برای هر مخاطب حدود ۱۰۰ تومان هزینه داشته باشد، اما اگر برای هر نفر دو پیام کوتاه هم ارسال شود، بیشتر از ۲۰ تومان خرج نخواهد داشت. علاوه بر این مدیریت تیراژ در سامانه پیام کوتاه بسیار آسان تر است. شاید هیچ گاه نشود ۱۰۰ برگ کاتالوگ با هزینه مناسب چاپ کرد، اما می توان ۱۰۰ پیام کوتاه فرستاد بدون اینکه تیراژ پایین روی هزینه هر تبلیغ تاثیر منفی داشته باشد.